Aug 2, 2011

bila mata bertentang mata

Ahad lepas saya dan family pergi melawat bakal rumah sewa ku di pusat komersial, seksyen 7 Shah Alam.First time nak duduk rumah sewa ni sebab last 3 sem duduk kolej kediaman.Perasaan;teruje giller kot.Kondisi semua furnitures ok dan overall saya pun berpuas hati dengan rumah tersebut.Kawasan pun strategik,berhadapan Bara *kedai makan,bertween kedai dobi dan kedai barang2 perkahwinan << *ehem ehem petunjuk tu!


Cuma satu sahaja yang tak best,katil double decker pulak! Teringat zaman2 sekolah asrama di SMAP Labu dulu.Siyes mengimbau! Risau gak lah,x dapat bayangkan kalau saya duk katil atas.kenapa?kurang faham?cube faham2 sendirilah yer hehe.Clue*takut katil patah.


then trus shot pergi Jusco Bukit Tinggi Klang.Beriban orang kat dalam tu.Hari terakhir sebelum puasa kan,so memang harapanlah kalau nak shopping dengan selesa.Sempat jugak lah aim 2 3 bju kat Nichi tu.Akibat dari kebanjiran tersebut yang menimbulkan kepeningan yang melampau jadi kami pun decide untuk chow  pulang je.


Balik dari JJ singgah di rumah sedara saya.Bila mata bertentang mata..macam2 ayat yang keluar.Antaranya "ehh..u nmpak kuruslah!"*uhuk uhuk kpd Ridzuan Razali,sila jelez..Dapat juga lepas rindu pada cousin2 saya.Lama dah tak berkumpul ramai2 macam tu.Kire jejak kasehhhhh la jugak.


maaf atas ke blur an pic ini
Dari kiri,
Me! bakal network engineer *ceh harapan!, Eca bakal PMR candidate with stret A's,Kak Long Mira,bakal doktor gigi
till then,thanks 4 reading :)

5 comments:

  1. hahaha (gelak kejam)
    jelez la tu,tau sgt hihiii

    ReplyDelete
  2. heee. smap labu ? batch sape ea. tahun ?

    ReplyDelete
  3. arein,yup.batch Genesis.Maziah,Sakinah Reza,Fad sume batch saya tu.cume sy stay SMAP till form 3 jer.

    ReplyDelete

Footer