Sep 9, 2011

Sem baru punya cerita

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum semua.Sekarang ni orang dok sibuk-sibuk mengupdate status pasal nak naik semester baru kan.Cakap pasal semester baru,demam-demam dibuatnya.Fyp lah,kelas clash lah.Apa?Korang tak de clash2 ni?Untunglah~ haha.Alkisahnya, ada drop paper sem lepas so bila nak tarik sem ni tengok2 kelas saya ada yang overlap gitu.

Kelas overlap maksudnya saya kena tukar subjek elektif  > bila tukar subjek elektif kena pula tukar kelas >bila tukar kelas 
alamatnya tak de kawan > bila tak de kawan > MATI semangat huii.


Pada mulanya pasrah je lah.Ok wat kelas lain,dapat cari kawan baru.Kalau tak faham boleh tanya lecturer n rapat2 dengan mereka.Rilex,everything gonna be fine.Tetiba terdengar bisikan halus yang menyeramkan..


Gila?Bia betol nak attend klas sengsorang?dah lah QMT 4 kredit dgn XML lg 3 kredit.Boleh survive ke tanpa girl2 hot CS2255B,tanpa guys macho CS2255B,tanpa abg hisyam,fikri,dan koncu2 nya yg ternyata gila  gila-gila plus genius giller tu.Pasti boleh survive tanpa mereka?Buatnya tak pham sape nak tolong .Nak tanya lecturer..kompem time study week jek an an an an....


Terngiang ngiang owhh.Seram sejuk mak dengar.Jam2 tu jugak dengan gigihnya buka icress *(sistem jadual waktu uitm),punya tenung screen tu dalam2 sampai naik juling bijik mata den nia ha.Then saya carilah seberapa banyak possibility yang boleh untuk mengelakkan pertembungan kelas dan eksiden yang mengerikan itu.


Susun punya susun akhirnya tak payah tukar subjek elektif,means tak perlu berpisah dengan kelasku cs2255b hohoho.QMT plak saya akan menompang di kelas bebudak CS yg mane merupakan rakan2 seperjuanganku jua di lendu dahulu,Ada geng juga!Cuma bagi subjek ITT590 saya akan join group A. Alhamdulillah sangat2.Jom checkidout schedule
Ini jadual khas untuk saya je 

Ini pula jadual untuk warga CS2255B terchenta chewahh~
sila click gambar untuk tumbesaran yang lebih sihat
then baru save ya

Oh ade lagi satu cerita Hot.Bak kata riz,sem depan dah tak de KP lagi dah.So setiap pelajar ada penasihat masing2.Cetengok penasihat saya kat bawah ni

Sangat suka dapat Dr yg spoting
Tapi cuak jugak!Dr kan Deputy Dean,Student and Alumni FSKM



Atas ni pulak adalah senarai subjek yang saya kena study ketat2 
selama 4 bulan ini.Doakan saya berjaya ya kawan2.
Ok lah,nak out dulu.Nak siapkan fyp.
Daa~

5 comments:

  1. terbaek la paie..gumawoo..u save my time ler..

    ReplyDelete
  2. hehe..ur welcome asheee. :)
    jumpa ahad nie wokeh

    ReplyDelete
  3. Hi! please do visit our blog! we sell purely handmade products such as pouch, earrings, cards et 쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^

    ReplyDelete
  4. wahhh comelnye blog faizah :)
    study leklok ye..



    luv,
    salam kenal dr cik ana.

    ReplyDelete

Footer