Sep 4, 2011

Eid Mubarak 2011

Bismillahirrahmanirrahim
 As salam.Hai korang.Lama juga paie tak update blog kan.Rindu tak?? hehe..
Di kesempatan ini,paie ingin menyusun sepuluh jari dan mohon maaf andai paie ada tersalah bicara dan sekiranya ada khilaf sepanjang paie ber blog ini harap dimaafkan.Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua



Salam Aidilfitri dari kami sekeluarga
Muhammad Faris,Pn Fauziah Rhan,Encik Fariza Hussain,Nurul Faizah




Mesti korang cakap,umanggai besar nye gambar hahaha
Tengok tuan la der hihi
Pe salahnye ye dok?..setahun sekali kan :)
Btw Happy Eid Ul Fitri guys!!
Mood: Stress berat naik !!

p/s:Tak lupa pada yang sudi datang raya haritu.Thanks banyak2 k :)

5 comments:

  1. tak menyempat nak ltak pic.hehe

    ReplyDelete
  2. gambaq raya cun.. sini tak meriah lagi.. semua org dah balik bandar..

    ReplyDelete
  3. Bell,tau tak pe hehe..

    Umie ye ke?umie raya mana thn ni?Slamat hari raye korang :)

    ReplyDelete
  4. ehem, selamat hari raya faizah tajima. btw, kirim salam yang dtg rumah tu ye. :P

    p/s: maaf zahir & batin

    ReplyDelete
  5. Ridzuan..ehem ehem..tak yah nak tajima sangat hahaha~~

    InsyaAllah kita akan sampaikan pada dia :P

    ReplyDelete

Footer