Sep 7, 2011

Dewasakah aku?

21 seyh! Alahai,sayup je hati ni bila terkenang umur dolu2 yang berpangkal "1" kat depan.Tak pe lah,asalkan ada 1 ye dok.Alhmdulillah,semakin gojes tua daku ini kan?Apa yang tua,apa yang gojes nie?Meh saya nak habaq mai.

Attention2,pengumuman2 (sambil ketok2 mic).*Mengumumkan ketibaan yang berhormat,eh silap skrip plak.Alkisah tanggal 5 september 2011 yang lepas maka genaplah usiaku dua puluh satu tahun.Kira boleh lah  ditabalkan menjadi seorang Wanita Dewasa dengan jayanya.Jaya lah sangat!

Malam hari kejadian tu memula dah nak sentap jugak lah kan.Family sorang pun tak wish.Dengan perasaan kuciwa dan sensetap yang melampau, saya pun masuk bilik tutop lampu n pejam mata (dengan harapan adik sy akan pecah masuk bilik pada bila2 masa dan jerit suppriseeee!!!) Huh harapan jeklah. Tunggu punya tunggu akhirnya nyamuk yang datang!.Thanks ,ada jugak yang teman sy malam tu.ZzZzz

Esok terbangun lambat pula.Parents dah pergi kerja,adik maseh berdengkor lagi.Sadisnya bila tiada siapa yang mengingati beceday ku sobs sobs.Tetibe dengar suara Bruno Mars.Aish..tak kan lah bruno datang nak celebrate saya kan.*Ter excited sebentar.Oh lupa plak malam tadi baru tukar ringtone hehe,bila tengok screen.. ibu yg call
then saya pun angkatlah,dengar suara orang ramai2 tengah nyanyi


Happy birthday to u
Happy birthday to u
Happy birthday to kak long 
Happy birthday to u


Ha..amik kau,satu bilik guru tu menyanyi untuk saya.Blushing hehe~Thanks ibu coz sediakan koir guru2 secara live for me! Terima kasih banyak2 juga kepada semua yang wish my birthday haritu.Sayang korang lebeh lah! 


So...21.Dah dewasakah aku?


Bak kata ayah,"Dah besar dah kak long". (Normal lah tu bapak2 wish pendek je haha)
Bak kata ibu,"Happy Birthday kak long.Kak long blajar betul2,habiskan blajar cepat,lepastu kerja,kumpul duit banyak2,lepastu bawak ibu pergi jalan2"  (Normal jugak lah kan panjang bebeno bebelan si Ibu
Bak kat uwan "21 ?dah boleh kawin dah ni"  (Clise je wish dari nenek2 sedunia ni an ) ^_~


Bak kata korang??comment lah siket ek... :)
Last but not lease,meh hadap pic2 saya masa celeb dengan family.


coslaw n salad dia awesome!
Macam biasa,my fav..Hawaiian Tuna!
yg regular tu Chicken Supreme kot klu tak silap
Baked MeatBall Cheese.Ini pun marvelous

Ibu :)
Adik & Ibu
Me n dad
Sememangnya saiz badan seiring dengan pertambahan usia
Dayuuumm LOL :)
Thanks for reading 

1 comment:

  1. sorry paie, aku lupa wish birthday kau kat blog. kat fon aku xwish. aku harap kau maafkan aku. aku sayang kau. muah muah muah

    ReplyDelete

Footer