Jul 16, 2011

Header Baru

Sebelum ini blog saya lebih kepada blog peribadi,jarang sangat nak bw.Tapi sejak 3 hari lepas,tiba-tiba terasa nak bw sampai puas dan mula join beberapa segmen.
Segmen dari Abg Yen dan dari Datin Tyka.

Thanks a lot to them! First time sebenarnya saya join segmen2 ini.Alhamdulillah,banyak saya dapat pelajari masa bw tu..baru kenal erti dunia blogger.Then,baru sedar diri, ilmu saya masih cetek dan jauh sgt ketinggalan.

Tengah  jalan-jalan n visit-visit,mmg sy tertarik nak ade header transparent macam sume blogger lain.Apalagi,tengah rajin n mood mengundang,saya terus search dan jumpe tutorial yang awesome sgt! 
Creadit to Mia.

Senang jer,n tak perlu guna photoshop , just guna photoscape n GIMP.Saya pun terus download GIMP, photoscape saya mmg dah ada..n terus cuba buat maka terhasillah kerja tangan saya yang pertama..
Ini header saya yang lama
LAMA

header BARU !!!
Cantik tak?please..please.cakaplah cantik.Bohong pun tak pe hihi.Header baru saya .Nak tau macam mane?Jum layan tutorial dari Mia jum.click SINI:CARA-CARA NAK BUAT HEADER TRANSPARENT

4 comments:

Footer