Jan 19, 2012

BFF Teman Tapi Mesra


Drama bersiri terbaru di TV3.Sinopsis dia quite interesting.Tertarik juga nak layan cerita ini.Cerita berkisarkan tentang sahabat baik yang telah berkawan sejak kecil.Iskandar(Hero) n Shahidah(Heroin) yang dilakonkan oleh Munif Isa dan Sari Yanti.Apabila mereka dewasa,Shahidah tidak mendapat sokongan  keluarga untuk meneruskan cita-citanya dan dikongkong supaya meneruskan kehidupannya dikampung.

Sebagai sahabat yang paling rapat dengan Shahidah,Iskandar membantu Shahidah menghuraikan kemelut yang melanda dengan melamar Shahidah walaupun mereka tiada perasaan cinta antara satu sama lain.Mereka berhijrah ke ibu kota dan duduk berasingan.Shahidah dan Iskandar sering bertukar cerita kerjaya masing-masing dan tidak pernah berbicara soal cinta.

Sehinggalah satu masa apabila Iskandar jatuh cinta pada seorang gadis bernama Karmila.Shahidah mula merasai sesuatu dan berasa sunyi tanpa Iskandar.Walaupun hatinya terluka dan terguris,namun dia menerima hakikat bahawa Iskandar akan pergi dari hidupnya satu hari nanti.

Bagaimanakah penamat cerita ini?korang boleh review kat sini ekk >> click sini
Till then,papai korang..
p/s:rindus gf2 n bff saye.. Az,Ashee,Tasah,Mak,Gebun 

2 comments:

  1. me too babe..miss like crazy..feels of emptiness when uolz xde beside me..need encouragement so much..n the 1st thing i like this drama is the title.. n dat moment trus ingt kt korg.. lov u guysss xoxo..

    ReplyDelete

Footer