Jan 31, 2012

onomnomnom..

Cehh...jual mahal kunun,tapi duk refresh dashboard hari2.Kate nye! hikshiks..
Walau funn its kindda late giller,tapi kite tetap nak tulis jugak.Tak pe kot lambat,sebab bagi kite, hari2 macam birthday awak.(kenkonon suweeet rr pada hal cover jep pon :P hehe) 

Bismillahirrahmanirrahim,terima kasih diucapkan kepada pengkerusi majlis, meja2 terhormat serta rakan2 facebook yang add tapi tak pernah pun nak communicate hehe.Hari ini merupakan hari yang sungguh istimewa kerana saya begitu excited dan bersemangat untuk menulis entri neh.Sila beri tepukan gemuruh pada diri anda kerana hadir ke sekolah blog ini.*motiff?? :)

Tanggal 27 January yang lepas adalah hari kebesaran my bestie merangkap best bro dan bff saye.*xyah nak bold sgt la kan?haha.Rasenye mesti korang dah tau sape kan?ala,yang onomnomnom tu huhuhu.Nak checkidout siapa dia?? Ce click link bawah nie dan guess who hehe.Klik jgn tak klik hihi.

sini>>BESTIES<<

Ha..tu dia! Dia mai dah..Dia mai dah.Anwaq Hadi! Perghh..banyak seyh entri untuk  awk haha.Sila kembang sekarang.Ok2, untuk menjimat kan masa usaha dan tenaga saya,dengan ini...saya ,Najwa lentip ,sahabat anda yang kenal dari diploma,ingin mengucapkan wahai Awal a.k.a Anuar Zain (tgn dibahu,mate ke atas),zhu ni shengri kuaile!! Rongi ma~ *xdelah men2 je huhu. 

Happy Belated Birthday kawan! Dah 22 dah pon.Semoga semakin matang dalam segala hal.Semoga berbahagia dan happy2 selalu dan semoga persahabatan kita ber 5 tidak akan putus sampai bila2 pon.Semoga kite dua kekal jadik bff hingga akhir hayat ek cheewahh~ *Dan semoga selere makan awak akan terus brtambah hahaha(gelak jahatt)


Me without you? Are you for real? Thats like a fat kid passing up a happy meal! 
Best Friends Forever!
mOKLe :)
till then,papai.

4 comments:

Footer