Jan 27, 2011

Ridzuan Mikail..HAPPY BIRTHDAY!!!!

{Image source:Flickr.com} jessica.diamond

Togeppi pun nak wish awak happy birthday

{image source:Flickr.com}pyza

.
riz,yg awk senyum senyum tu npe?..igt awak hensem sgt ke??? ngee ngee



Dear riz, Happy birthday !!!


It’s your birthday time again;
It’s true; there’s no denying,
Another year has come and gone;
You know that I’m not lying.


For you, the birthday person,
Here’s what I want to say:
I hope this birthday’s the best one yet,
In every delightful way.


So happy birthday to you.
Have lots of birthday fun!
May your birthday wishes all come true,
Even if you have a ton.


Because you mean so much to me,
I celebrate your birth.
Sharing time and space with you,
Rings my bell for all it’s worth
Whenever your birthday rolls around,
I contemplate once more,
How happy I am that you were here;
The thought makes my heart soar.
I wish your birthdays happened more,
So I could let you know,
How very much you mean to me,
And so I could tell you so!
I'm fortunate, and I'm glad 
I got you for my brother;
Even if I had the chance,
I wouldn't pick another.
I'm happy you're in my life;
You're my winner, come what may.
May your birthday wishes come true
On your very special day.


p/s: sabtu nie tak sure lgi tau.rasenye hari sabtu tu sentap kot hihihi .
Tapi nk balik ngn awk ..tu kompem .boleh tak?hehehehe


1 comment:

  1. thanks paie. saya dah agak, awak pasti buat post sumthing special buat saya. *prasan* hee

    btw, thanks for all the wishes. Text, PM, wall, f2f dan sekarang blog plak. waaahhhhhh, terharu seyh saya dapat kawan macam awak. sumpah, saya sangat terharu dengan segala yang awak lakukan. awak buat saya malu. *blushing* hee

    kek kat atas tu, saya dah banyak kali tiup. tapi lilin dia tak padam2 gak. grrr. hee

    thanks togeppi for the wish. skrg ni KOKO mana? sampai hati dia tak wish kite kan? mrajuk kat KOKO 2 saat. hee

    btw paie, seriuosly, if paie xjoin kami sabtu ni, kite pun tak join dorang kowt. mana boleh kite klua ramai2, tapi paie takde. dari kite sedih teringat kat paie nnt, better kite tak pergi terus dan sedih sorang2 kat rumah.

    thanks again paie. kite appreciate sgt2 apa yang paie lakukan untuk kite. jadi BGF kite forever tau. :)

    sincerely,

    Ridzuan Mikail

    ReplyDelete

Footer