Jul 18, 2011

Jom Join Giveaway Gadis Desa

Assalamualaikum
Ini adalah GA pertama yang saya nak join
Harap-harap saya akan jadi orang yang bertuah 
dan dapat bolot sume hadiah hehehe.
*(Harapan!cabutan bertuah pun tak penah nak menang haha)


Tarikh tutup 31 Julai 2011 jam 11.59PM
Sehari sebelum puase tu
Lama lagi kan,so jom lah JOIN ramai2.
Mana tahu anda orang yang bertuah
Mari klik banner kat atas ni untuk join.
atau clik HERE for more information.

Berikut adalah rakan saya yang bertuah untuk di tag






Jul 17, 2011

SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER


Join segmen lagi.
Kali ni naik kapal Luna Lanun pula hehe.
Best tau,jum lah sama-sama join.hehe
Anda berminat nak sertai
Macam biasa click >> SINI

Jul 16, 2011

Header Baru

Sebelum ini blog saya lebih kepada blog peribadi,jarang sangat nak bw.Tapi sejak 3 hari lepas,tiba-tiba terasa nak bw sampai puas dan mula join beberapa segmen.
Segmen dari Abg Yen dan dari Datin Tyka.

Thanks a lot to them! First time sebenarnya saya join segmen2 ini.Alhamdulillah,banyak saya dapat pelajari masa bw tu..baru kenal erti dunia blogger.Then,baru sedar diri, ilmu saya masih cetek dan jauh sgt ketinggalan.

Tengah  jalan-jalan n visit-visit,mmg sy tertarik nak ade header transparent macam sume blogger lain.Apalagi,tengah rajin n mood mengundang,saya terus search dan jumpe tutorial yang awesome sgt! 
Creadit to Mia.

Senang jer,n tak perlu guna photoshop , just guna photoscape n GIMP.Saya pun terus download GIMP, photoscape saya mmg dah ada..n terus cuba buat maka terhasillah kerja tangan saya yang pertama..
Ini header saya yang lama
LAMA

header BARU !!!
Cantik tak?please..please.cakaplah cantik.Bohong pun tak pe hihi.Header baru saya .Nak tau macam mane?Jum layan tutorial dari Mia jum.click SINI:CARA-CARA NAK BUAT HEADER TRANSPARENT

Encik B

Lebih 2 hari saya tak meng update entri,ini pun dah rindu sgt nak blogwalking.Maaf yer,gara-gara kesihatan diri yang tidak berapa baik.Kelmarin lepas bangun-bangun tido,nampak  encik B(bintik-bintik merah) di tangan.Mase tu dah risau giller,chicken pox ke?Eh,tak mungkinlah kan.Kecik-kecik dulu dah kena.

Lama kelamaan makin banyak pula yang timbul.Gantalnya jangan nak cakap..maha Hebattt ohh.Ingatkan kejap je simtom ni  so tak adalah pergi klinik.Dalam hati kata “ala..kejap jer ni puunnn.kejap lagi ok lah”. Malam tu dah seluruh badan pulak encik B visit sambil tinggalkan cenderahati berupa bintik-bintik kecil gatal tuh pada saya.Ha..ambik kau,tadi pandang rendah kat encik B,rasakan!!jangan harap nak tido lena.
Dengan penuh penyesalan didada,saya pun cuba untuk melelapkan diri dengan sedaya upaya akhirnya usaha saya berjaya pada pukul  4.30 am! Keesokannya barulah saya pergi berjumpa doktor.Round punyer round boleh pulak sume klinik tutup.Last last pergi hospital .Mesti encik B ckp dalam hati,Ek elleh…stakat gatal2 gi hospital hahaha..Saya pn tutup muka.Malu..

Doktor nak injek saya tak mau.Dengan suara merayu dan senyumam manis serupa kerang wangi saya pun kata kat doktor,"doktor..boleh tak saya tak nak injek hehe.Bagi ubat je lah yeh yeh? Dan doktor tu pun cair dgn saya.(Perasan..panggg sekali)
Hadiah doktor kepada saya, Tarra…


Ubat Chlorpheniramine Maleate tuk kegatalan yang sgt over n Calamine lotion yang terkenal dengan ketereran dia melegakan iritasi kulit atau gatal2.
Nak upload pic tgn ..takut korang muntah hijau jer tengok ..so baik tak payah kan.Gunakan  kekreatifan imaginasi anda untuk mendapatkan gambarannya.

Moral of the story is,encik B sgt kuat,jgn pandang dia sebelah mata hehe.klu sakit pergilah awal ke klinik bedekatan untuk diperiksa ok.Jangan biarkan melarat

Jul 14, 2011

MARI-MARI PROMOTE BLOG KAW3X

Assalamualaikum
Selamat datang hari baru!
Ok,hari ni nak join satu segmen.


Berminat nak sertai? click >>SEGMEN ABG YEN

tamat pada 14 Julai 2011, 11.59pm
cepat tau..click,Now! hehe
jum pomot blog kaw kaw!
:)

Footer